ZGŁOSZENIE-SPRZEDAŻY.pl - Jak zgłosić sprzedaż samochodu do Towarzystwa Ubezpieczeniowego

Chcesz zgłosić sprzedaż auta?

Pomożemy Ci w zgłoszeniu sprzedaży do wszystkich ubezpieczycieli!

Zgłoszenie sprzedaży samochodu Liberty

Zgłoszenie sprzedaży samochodu Liberty Ubezpieczenia

Zgłoszenie sprzedaży samochodu Liberty Ubezpieczenia

Sprzedałeś samochód ubezpieczony w Liberty Ubezpieczenia? Pamiętaj o tym, by zawiadomić Liberty Ubezpieczenia o sprzedaży pojazdu i przekazać dane nabywcy. Masz na to 14 dni od momentu zbycia auta. Jeżeli tego nie zrobisz wraz z nabywcą będziesz odpowiedzialny za opłacenie należnej składki do dnia powiadomienia Ubezpieczyciela o sprzedaży samochodu.

Kupiłeś samochód z polisą OC zawartą w Liberty Ubezpieczenia? Masz prawo korzystać z umowy OC zbywcy do końca jej trwania wystarczy, że skontaktujesz się z Ubezpieczycielem w celu przepisania umowy.

Jak zgłosić sprzedaż Liberty Ubezpieczenia?

Zgłoszenie sprzedaży Liberty Ubezpieczenia można zrealizować poprzez:

  • przekazanie czytelnej kopii umowy sprzedaży za pośrednictwem Agent ubezpieczeniowy Liberty Ubezpieczenia
  • przesłanie umowy sprzedaży pojazdu w postaci zeskanowanego załącznika na adres uks@lu.pl
  • faks na numer 22 589 90 60
  • wysyłanie kopii umowy kupna-sprzedaży na adres:

Liberty Ubezpieczenia

ul. Chocimska 17

00-759 Warszawa

Kategoria: Wzór zgłoszenia szkody

Tagi: / /